Monday, October 5, 2009

Beraya ke rumah Peter



Haha.Semalam,aku,yuny dan ana beraya ke rumah Peter yang bertempat di Puncak Alam.Nama tempat memang grand,tapi,nak menuju ke tempat uh bapak la sukar.Banyak- banyak beraya,nie la beraya yang memenatkan.Dengan Peter bagi direction yang salah,lagi la kiteorang berpusing-pusing kat kawasan Shah Alam uh.Nak pakai Peter punya direction,satu minggu pun tak jumpa jalan nak sampai rumah dia.Kitaorang tertanya-tanya macam mana la Peter balik rumah kan.Hurm,banyak assumption yang kitaorang buat sepanjang kesesatan kitaorang uh.Kata Yuny,Peter balik rumah tutup mata,tahu-tahu jerw da sampai rumah.Kata aku pulak,Peter balik macam cara Doraemon kot.Merentas masa la katakan.Sebab uh tak tahu guna jalan mana.Hehe.Lawak- lawak Peter ni.Terpaksa la kitaorang bertanya direction pada kawan ana.Berguna juga kawan ana uh.Hihi.Sampai juga kitaorang kat rumah Peter.Kitaorang disambut oleh Junny yang chumel.Ada ke patut dia panggil aku Gossip Girl.Haha..Nie jela pic yang sempat aku selitkan dalam diari aku ni.